ویژه گیهای نرم افزار ویالون

 

  کنترل پنل ردیابی ویالون (امکانات نرم افزار)

کنترل پنل ردیابی یا سامانه مانیتورینگ ،نرم افزار های تحت وبی هستند که قابلیت ردیابی آنلاین دستگاه ردیاب و همچنین قابلیت ردیابی آفلاین به منظور گزارش گیری از تاریخچه مسیر های پیموده شده ،میزان کیلومتر حرکت طی شده توسط خودرو یا شخص ،زمان پیمودن مسیر ، میزان توقفات و …. را در بازه زمانی تعیین شده را دارند

سازندگان دستگاه های جی پی اس در طی چند سال گذشته سعی بر این داشته اند که نرم افزار ردیابی را به همراه دستگاه ارائه نمایند ، اما بدلایلی چون کیفیت پائین نرم افزارهای ارائه شده توسط تولید کنندگان و همچنین عدم پشتیبانی از فونت فارسی و مشکلاتی از این قبیل ما ناگزیریم از نرم افزارهای حرفه ای جهت ردیابی و مانیتورینگ استفاده کنیم.

متاسفانه نرم افزارهای تولید داخل بدلیل عدم هماهنگی با دستگاه ها و مشکلات بسیار زیاد در هنگام استفاده از نرم افزار ،ما را بر آن داشت که از یک نرم افزار بین المللی که بدون باگ و خطا های سیستمی باشد و توانایی برطرف کردن نیازهای مخاطبان را داشته باشد استفاده کنیم که از این بین از پنل ردیابی بین المللی کمپانی Gurtam به نام Wialon برای جلب رضایت مشتریان بهره گرفتیم .

Wialon یک نرم افزار مانیتورینگ و ردیابی با سطوح و راه حل های مختلف ردیابی میباشد که توسط کمپانی Gurtam تولید شده است.

این نرم افزار ردیابی و مانیتورینگ بر روی سرورهای کلاد ابری کمپانی Gurtam با سرعتی تضمین شده و بهره برداری بی وقفه ، با امکاناتی بی نظیر ارائه میشود.

ذخیره ، محافظت و امنیت اطلاعات مشتریان از اصول اساسی کمپانی گورتام برای ارائه پنل ردیابی به مشتریان در سراسر جهان میباشد.

با توجه به تجربه 13 ساله کمپانی گورتام و توسعه و بروزرسانی نرم افزار و پشتیبانی از تمامی دستگاه های ردیاب تولید شده در سراسر جهان و همچنین ایجاد بستری مشتری پسند و امکان گزارش سازی و گزارش گیری های متنوع و ایجاد نهایت هماهنگی با دستگاه ها ی ردیاب مختلف و همچنین تهیه نقشه های GIS بسیار حرفه ای و دقیق باعث شده این کمپانی به عنوان برترین ارائه دهنده نرم افزار مانیتورینگ ردیابی در سراسر جهان معرفی شود.

گورتام در اتحادیه اروپا و روسیه بیش از 100 سرور راه اندازی کرده و سرعت اتصال و انتقال اطلاعات را مطابق با قوانین و الزامات کشورهای طرف قرارداد فراهم میکند.

این شرکت به طور گسترده ای به رسمیت شناخته شده و به طور مداوم در حال رشد و گسترش جغرافیایی است. و امروز دارای بیش از 700 نمایندگی در 90 کشور جهان است و بیش از 800 دستگاه ردیاب خودرو و ردیاب همراه یا شخصی و بیش از 90.000 حساب کاربری فعال بر روی سرور های این کمپانی فعال هستند.

امروز گورتام مشهور است برای نرم افزار ردیابی ویالون و دلیل این جهانی شدن انعطاف پذیری با توجه به نیازهای مشتریان و ایده های نوآورانه خود در طراحی و راه حل های موثر و پایدار در سیستم مدیریت ناوگان میباشد.

دفتر مرکزی Gurtam در مینسک، پایتخت بلاروس واقع شده است. همچنین Gurtam دارای دفاتر نمایندگی در مسکو (روسیه)، کائوناس (لیتوانی) و بوستون (USA) میباشد.

برای نمایش زنده تعداد کاربر فعال و آنلاین و کسب اطلاعات بیشتر درباره نرم افزار ردیابی Wialon بر روی عکس زیر کلیک نمائید.

 
نرم افزار ردیابی ویالون یکی از نرم افزار های حرفه ای دنیاست
نرم افزار ویالون بیشتر برای ادارجات که گزارش های ترکیبی را میخواهن خیلی مفید است
نرم افزار ویالون میتواند با سرعت زیاد نتیجه گزارش را آماده کند
نرم افزار ویالون در ایران بیش از 8 سال هست که فعالیت خودرا شروع کرده
نرم افزار ردیابی wialon خیلی کار آمد میباشد
ردیاب ویالون کارآمد و پیشرو

نرم افزار ردیابی ویالون د

نرم افزار ردیابی ویالون در تبریز- آذ